Tai BTL (angl. Below the Line) reklamos paslaugos.

Skirtingai nuo masinės komunikacijos priemonių, tokia reklamos forma orientuota į tiesioginį kontaktą su vartotoju. Nuo idėjos iki įgyvendinimo atliekame prekės ženklo aktyvacijas, pardavimų skatinimo kampanijas, produktų prezentacijas ir degustacijas. Sukursime BTL komunikacijos planą, kūrybinį sprendimą ir įgyvendinsime visoje Lietuvos teritorijoje. Galime pasiūlyti nuo lokalių BTL kampanijų iki nacionalinių akcijų apimančių šimtus lokacijų.

Mūsų projektai
NARVESEN

„Narvesen Lietuvos spauda“.

“Narvesen Banzai“. Išlydėjome Martyną Starkų ir Vytarą Radzevičių į kelionę aplankyti tekančios saulės šalį – Japoniją.

Akcija – „Kasdien pakeliui“. „Lietuvos spauda“ kava žadina Lietuvą nuo 1944 metų. Ta proga Vilniaus gatvėse kvietėme praeivius  atsigerti gardžios kavos, paruoštos Lietuvos spaudos kioske, nusifotografuoti  ir  gauti dovanų momentinę nuotrauką prisiminimui.