Tai BTL (angl. Below the Line) reklamos paslaugos.
Skirtingai nuo masinės komunikacijos priemonių, tokia reklamos forma orientuota į tiesioginį kontaktą su vartotoju. Nuo idėjos iki įgyvendinimo atliekame prekės ženklo aktyvacijas, pardavimų skatinimo kampanijas, produktų prezentacijas ir degustacijas. Sukursime BTL komunikacijos planą, kūrybinį sprendimą ir įgyvendinsime visoje Lietuvos teritorijoje. Galime pasiūlyti nuo lokalių BTL kampanijų iki nacionalinių akcijų apimančių šimtus lokacijų.
2011 m. vasaros renginiuose įvairiuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose įrengėme linksmus „Coca Cola“ “kioskelius”. Išdalinome 200 000 vnt. Coca Cola skardinių, dalyvavome 26 renginiuose, kuriuose vienu metu dirbo 80 promo komandos narių. „Coca Cola“ “kioskeliai” šoko bendrą šokį “Flash Mob”.
2013 m. Per 28 renginius visoje Lietuvoje Išdalinome 260 tūkstančių vardinių skardinių!